Tuesday 22 February 2011

Ebi kanzashi

So yesterday I decided to take over the world ]:-> Lol
Ok, not exactly- I just made something very unusual and about which I thought making for a very long time (Since I saw this great article in Mainichi)- shrimp kanzashi :D
I love seafood and it always looks amazing when on kimono. I just wished I had the money to get a piece of clothing with that- they are always going for such an amazingly high prices.
Anyway, here are the photos! :)


It's looking at you! ;D
Wczoraj więc podjełam decyzję, że chcę przejąć rządy nad światem ]:-> hehe
No, dobra, nie całkiem- po prostu zrobiłam coś całkowicie niestandardowego, o czym myślałam przez długi czas (od kiedy zobaczyłam świetny artykuł w Mainichi)- krewetkowe kanzashi :D
Uwielbiam owoce morza na talerzu, a kiedy na kimonie- wyglądają jeszcze bardziej smacznie ;) Chciałabym mieć kiedyś jakąś część ubioru z takim motywem, ale one zawsze idą za takie niesamowicie duże pieniądze na aukcjach...
W każdym bądź razie, powyżej zdjęcia mojego tworu! :)

2 comments: